KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

School of Continuing and Professional Studies

Polish translation: (Wyższa) Szkoła Studiów Ustawicznych i Zawodowych

18:08 Oct 28, 2005
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: School of Continuing and Professional Studies
wydzial na universytecie
prosze o sugestie, chcialabym je porownac z wlasnymi
Judyta
Polish translation:(Wyższa) Szkoła Studiów Ustawicznych i Zawodowych
Explanation:
continuing education to kształcenie ustawiczne
http://en.wikipedia.org/wiki/Continuing_education

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 43 mins (2005-10-28 19:51:28 GMT)
--------------------------------------------------

Jeżeli jako część uniwersytetu, to: Wydział Studiów Ustawicznych i Zawodowych
Selected response from:

Adam Zakrzewski
Poland
Grading comment
dziekuje wszystkim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(Wyższa) Szkoła Studiów Ustawicznych i Zawodowych
Adam Zakrzewski
3 +1Wydział Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego
Hanna Burdon
3wydzial/szkola ciaglego doksztalcania zawodowego
mdarron


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
school of continuing and professional studies
(Wyższa) Szkoła Studiów Ustawicznych i Zawodowych


Explanation:
continuing education to kształcenie ustawiczne
http://en.wikipedia.org/wiki/Continuing_education

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 43 mins (2005-10-28 19:51:28 GMT)
--------------------------------------------------

Jeżeli jako część uniwersytetu, to: Wydział Studiów Ustawicznych i Zawodowych

Adam Zakrzewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziekuje wszystkim

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
school of continuing and professional studies
wydzial/szkola ciaglego doksztalcania zawodowego


Explanation:
moze tak

mdarron
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Wydział Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego


Explanation:
"School" to może być "Instytut", ale je¶li chodzi o New York SCPS, to bardziej chyba pasuje "wydział".


    Reference: http://www.menis.gov.pl/ksztzaw/strategia/modern_spis.php
    Reference: http://www.scps.nyu.edu/
Hanna Burdon
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp
11 hrs