KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

book vs reserve

Polish translation: zamówić / zarezerwować


15:43 Mar 7, 2007
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy / student's website
English term or phrase: book vs reserve
W jednym okienku mam: "click here to book the selected course", w drugim: "click here to reserve the selected course". Czy tylko ja nie widzę specjalnej różnicy? A jednak powinnam to jakoś zróżnicować. Pomocy!
Agnieszka Zmuda
Poland
Polish translation:zamówić / zarezerwować
Explanation:
zapisać się na / dokonać rezerwacji

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-07 17:29:42 GMT)
--------------------------------------------------

zamiast rezerwacji - "zapewnić (sobie) miejsce na kursie"
Selected response from:

inmb
Grading comment
Dziękuję obu Odpowiadającym :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3zamówić / zarezerwować
inmb
4wykupic vs zarezerwowaclegato


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
zamówić / zarezerwować


Explanation:
zapisać się na / dokonać rezerwacji

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-07 17:29:42 GMT)
--------------------------------------------------

zamiast rezerwacji - "zapewnić (sobie) miejsce na kursie"

inmb
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 25
Grading comment
Dziękuję obu Odpowiadającym :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vanda Nissen
37 mins
  -> dzięki!

agree  Maja Źróbecka, MITI: rezerwacja jest ok
2 hrs
  -> dzięki!

agree  Magdalena Szewciów
15 hrs
  -> dzięki!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykupic vs zarezerwowac


Explanation:
W momencie "bookowania" trzeba zaplacic.

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54