KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

management and team training

Polish translation: szkolenie kadry i kierownictwa


19:02 Mar 12, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Education / Pedagogy
English term or phrase: management and team training
W googlu wyskakuje sporo rekordów, pisanych często wielką literą, stąd moje przypuszczenie, że ten zwrot oznacza coś więcej niż szkolenia z zarządzania...?

dziękuję za pomoc :)
Lady Lazarus
Polish translation:szkolenie kadry i kierownictwa
Explanation:
są takowe szkolenia
Selected response from:

TLUMACZ77
Grading comment
Zgrabne, dzięki i pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szkolenie zarządu i zespołówBubz
3szkolenie kadry i kierownictwaTLUMACZ77
3zarządzanie oraz szkolenie grupowe
Antonina Papierowska


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zarządzanie oraz szkolenie grupowe


Explanation:
za mało kontekstu, to równie dobrzre może oznaczać "szkolenie kadry zarządzającej oraz grup"

Antonina Papierowska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szkolenie zarządu i zespołów


Explanation:
tak

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szkolenie kadry i kierownictwa


Explanation:
są takowe szkolenia

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Zgrabne, dzięki i pozdrawiam