KudoZ home » English to Polish » Education / Pedagogy

Junior Infants vs. Senior Infants

Polish translation: młodsze dzieci przedszkolne vs. starsze dzieci przedszkolne (lub w wieku przedszkolnym)


14:25 Dec 15, 2010
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: Junior Infants vs. Senior Infants
Z zaświadczenia o uczęszczaniu dziecka do szkoły irlandzkiej.
Kasiunia
Polish translation:młodsze dzieci przedszkolne vs. starsze dzieci przedszkolne (lub w wieku przedszkolnym)
Explanation:
tak sądzę; określenia te funkcjonują w polskim, np.: http://www.ppp.promykslonca.pl/content/view/17/12/
Selected response from:

Małgorzata Szczypińska, PhD
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3młodsze dzieci przedszkolne vs. starsze dzieci przedszkolne (lub w wieku przedszkolnym)
Małgorzata Szczypińska, PhD
4 +1młodsza grupa wiekowa i starsza grupa wiekowa (w przedszkolu)
Natalia Nieć
2 +2Dzieci w wieku od 4 do 5 lat/Dzieci w wieku od 5 do 6 lat
Kamil Budziarz
1średniaki i starszaki
geopiet


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
junior infants vs. senior infants
Dzieci w wieku od 4 do 5 lat/Dzieci w wieku od 5 do 6 lat


Explanation:
Junior Infants - 4–5 years y.o.; Senior Infants - 5–6 years y.o.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Primary_education
Kamil Budziarz
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malgorzata Piotrowska
16 mins

agree  Magdalena Szewciów
4 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
junior infants vs. senior infants
młodsze dzieci przedszkolne vs. starsze dzieci przedszkolne (lub w wieku przedszkolnym)


Explanation:
tak sądzę; określenia te funkcjonują w polskim, np.: http://www.ppp.promykslonca.pl/content/view/17/12/

Małgorzata Szczypińska, PhD
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kamil Budziarz
5 mins

agree  Magdalena Szewciów
4 hrs

agree  cquest
2224 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
junior infants vs. senior infants
młodsza grupa wiekowa i starsza grupa wiekowa (w przedszkolu)


Explanation:
bardziej oficjalny zwrot używany przez wychowawców przedszkolnych


    Reference: http://www.spfrydrychowice.iap.pl/mlodszagrupa/spotkanie/spr...
Natalia Nieć
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malgorzata Piotrowska
2 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
junior infants vs. senior infants
średniaki i starszaki


Explanation:
tak z przedszkola pamiętam

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73