KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

alligator clamp

Polish translation: zaciski "krokodylki"


23:53 Dec 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Electronics / Elect Eng
English term or phrase: alligator clamp
NIgdzie nie moge znalezc tego narzedzia po polsku - przychodza mi jedynie do glowy *krokodylki*, ale sadzac po obrazkach na googlu to chyba jednak nie to samo.
jodelka
Polish translation:zaciski "krokodylki"
Explanation:
myślę że tak to można napisać - z cudzysłowem, a obrazek jest tu:
Selected response from:

Grzegorz Kurek
Poland
Grading comment
ok, dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4zaciski "krokodylki"
Grzegorz Kurek
4 -1zacisk szczękowybarwin


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
zaciski "krokodylki"


Explanation:
myślę że tak to można napisać - z cudzysłowem, a obrazek jest tu:


    Reference: http://www.imperialinc.com/grp340.shtml
Grzegorz Kurek
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
ok, dziekuje bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
2 hrs
  -> dzięki :-)

neutral  Andrzej Lejman: krokodylkowy, bez cudzysłowu
6 hrs
  -> dzięki :-)

agree  Olga Karp
8 hrs
  -> dzięki :-)

agree  mrall
11 hrs
  -> dzięki :-)

agree  petrolhead
5 days
  -> dzięki :-)

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
zacisk szczękowy


Explanation:
to w elektronice, a w med. zacisk krokodylkowy.

Niestety nie podajesz zastosowania, czyli brak szerszego kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at 2005-12-22 01:09:55 (GMT)
--------------------------------------------------

No tak, chodziło mi o elektrotechnikę, a paluszki wklepały co innego, czyli powinno się zgadzać.

barwin
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: zaciski szczękowe brzmią uczenie, tyle że nie są jednoznaczne. Lepiej chyba pozostać przy krokodylkach
2 hrs

disagree  Andrzej Lejman: no nieeeeee......
6 hrs