KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

layout drawings

Polish translation: rozplanowanie


17:33 Feb 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: layout drawings
pozycja tabeli, całość brzmi: "layout drawings, control panel, console and/or termination, termination cabinet", a rzecz dotyczy silników elektrycznych
strore
Polish translation:rozplanowanie
Explanation:
(rysunki projektowe, nie konstrukcjne)
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Przeważyło wyrażone poparcie :-) Bardzo wszystkim dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rozplanowanieA.G.
4rysunek rozmieszczenia (urzadzen)woglaza
4rysunki schematu
bartek


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rysunki schematu


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 242

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rozplanowanie


Explanation:
(rysunki projektowe, nie konstrukcjne)

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 303
Grading comment
Przeważyło wyrażone poparcie :-) Bardzo wszystkim dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Wiechowski
1 hr

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rysunek rozmieszczenia (urzadzen)


Explanation:
nazywany rowniez schematem sytuacyjnym czyli rysunkiem np. hali z zaznaczonymi np. silnikami elektrycznymi.

woglaza
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 77