KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

double pole switch

Polish translation: wyłącznik dwubiegunowy


14:17 Aug 15, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / marine electrical
English term or phrase: double pole switch
Electrical summation:
Alternate parts for
no 7 BEP BA1-34-10
1. BEP double Pole switch 720-DP
brion
Australia
Polish translation:wyłącznik dwubiegunowy
Explanation:
Leksykonia
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wyłącznik dwubiegunowy
bartek
4 +1przełącznik/wyłącznik dwubiegunowy
Rafal Korycinski
4lacznik dwubiegunowywoglaza


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wyłącznik dwubiegunowy


Explanation:
Leksykonia

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 242
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
0 min

agree  DarekS: Też Leksykonia
12 mins

neutral  Andrzej Lejman: przy tak marnym kontekście bardziej bezpieczny jest przełącznik, choć wyłącznik oczywiście trudno uznać za błąd
44 mins

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przełącznik/wyłącznik dwubiegunowy


Explanation:
Widzę, że w Australii ciężko kupić słownik techniczny... Polecam drogę internetową.

Rafal Korycinski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 115

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
42 mins
  -> Dziękuję :-)

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lacznik dwubiegunowy


Explanation:
switch jest okresleniem na tyle szerokim,ze uzylbym slowa lacznik, ktore to okreslenie zawiera wszystkie warianty typu: wylacznik, rozlacznik, przelacznik itd.

woglaza
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 77