KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

high water alarm

Polish translation: alarm wysokiego poziomu wody


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high water alarm
Polish translation:alarm wysokiego poziomu wody
Entered by: Rafal Korycinski

14:40 Aug 15, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / marine electrical
English term or phrase: high water alarm
Electrical summation:

A high water alarm will need to be fitted in the machinery space.
brion
Australia
alarm wysokiego poziomu wody
Explanation:
Nie widzę tutaj żadnego kruczka...
Selected response from:

Rafal Korycinski
Poland
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2alarm wysokiego poziomu wody
Rafal Korycinski
4alarm "wysoka woda"
Andrzej Mierzejewski
3sygnał najwyzszego dopuszczalnego poziomu wody
bezowski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
alarm wysokiego poziomu wody


Explanation:
Nie widzę tutaj żadnego kruczka...

Rafal Korycinski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 115
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Wiechowski
1 hr
  -> Dziękuję :-)

agree  atche84
1 hr
  -> Dziękuję :-)

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sygnał najwyzszego dopuszczalnego poziomu wody


Explanation:
a moze tak?
propozycja :-)
za przykladem z WNT- naukowo-techniczny:
low-water alarm » sygnał najniższego dopuszczalnego poziomu wody

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2006-08-15 14:51:14 GMT)
--------------------------------------------------

tudziez po prostu: alarm najwyzszego dopuszczalnego poziomu wody
???


bezowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 5

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alarm "wysoka woda"


Explanation:
tak to robię, aby klient miał przy okazji gotowy krótki (dwa wyrazy) tekst do komunikatu na ekranie/wyświetlaczu albo przy czerwonej lampce na pulpicie sterowania.

Lubię długie i łopatologiczne wyjaśnienia, ale nie zawsze ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 604