KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

one-chip TV products

Polish translation: jednoukładowe urządzenia telewizyjne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:one-chip TV products
Polish translation:jednoukładowe urządzenia telewizyjne
Entered by: Letra

07:14 Sep 7, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / TV
English term or phrase: one-chip TV products
Termin pochodzi z prezentacji holenderskiego Philipsa. Czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów już się z nim spotkał?
Letra
Poland
jednoukładowe urządzenia telewizyjne
Explanation:
może raczej tak?
Selected response from:

Jacek Mozdyniewicz
Grading comment
Dziękuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1jednoukładowe urządzenia telewizyjne
Jacek Mozdyniewicz
2jednoprocesorowe urządzenia telewizyjne
Anna Korzeniowska-Bihun


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
one-chip tv products
jednoprocesorowe urządzenia telewizyjne


Explanation:
Zaryzykowałabym taką odpowiedź. Spotykałam się z terminem "one-chip" - oznacza on "jednoprocesorowy"

Anna Korzeniowska-Bihun
Native speaker of: Native in PolishPolish

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
one-chip tv products
jednoukładowe urządzenia telewizyjne


Explanation:
może raczej tak?

Jacek Mozdyniewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Dziękuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO nawet "jednoukładowe odbiorniki telewizyjne" - tzn. w jednym układzie scalonym mieszczą się wszystkie bloki funkcjonalne odbiornika
1 hr