KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

P.E.

Polish translation: PE (przewód ochronny)


11:30 Feb 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / etykieciarka
English term or phrase: P.E.
The labelling machine's power supply should be protected by the components indicated
1 - Tension
2 - Magnetothermal 10A
3 - Differential 300mA
4 - P.E.
dokument przerzucony z hiszpanskiego na angielski
i proszę nie mowic, że to łatwizna - do końca życia będę pytała o wszystko z elektryczności. Ale to już niedługo :)
bartek
Polish translation:PE (przewód ochronny)
Explanation:
e-instalacje.pl - Instalacje elektryczne | Elementy instalacji ...
W tych układach przewód ochronno - neutralny został rozdzielony na przewód ochronny PE i neutralny N. Eliminuje to takie zjawiska jak: ...
www.e-instalacje.pl/946_453.htm -
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2PE (przewód ochronny)
Andrzej Lejman
3 +1uziemienie
Jolanta Konowalczyk


Discussion entries: 5





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
p.e.
PE (przewód ochronny)


Explanation:
e-instalacje.pl - Instalacje elektryczne | Elementy instalacji ...
W tych układach przewód ochronno - neutralny został rozdzielony na przewód ochronny PE i neutralny N. Eliminuje to takie zjawiska jak: ...
www.e-instalacje.pl/946_453.htm -

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 489
Grading comment
Dzięki :)
Notes to answerer
Asker: no to jeszcze ze 3 zostały - zajrzysz?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Wiechowski: przewód i ekran ochronny ; http://tinyurl.com/23fsbd
6 hrs

agree  yastee: w instal. należy stosować "oddzielny przewód ochronny i neutralny" par 183 ust. 1 pkt 2 Rozp Min... w spr warunków technicznych... http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2002/0690.htm
10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
p.e.
uziemienie


Explanation:
podobnoż to jest to.
(informator jest o tym przekonany na "9" w skali od 0-10.
:)



Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Wiechowski: uziemienie ochronne
4 hrs

neutral  yastee: ostrożnie z tym uziemieniem, bo niekiedy w zabezpieczeniach spotyka się jeszcze zerowanie (i dlatego polskie przepisy ogólnie mówią o "instalacji ochronnej", "przewodzie ochronnym" jeśli nie ma pewności jaki sposób zabezpieczenia wybrano)
9 hrs