KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

REEL 5000 RESISTOR

Polish translation: rezystory: 5000 szt. w opakowaniu


21:16 Apr 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: REEL 5000 RESISTOR
http://uk.farnell.com/jsp/displayProduct.jsp?sku=1117246

O CO CHODZI Z TYM "REEL"?
Slawomir Cendrowski
Polish translation:rezystory: 5000 szt. w opakowaniu
Explanation:
Coś w tym kierunku.

Tak wnioskuję na podst. następujących informacji z tej strony:
Packaging type:Reel
Quantity, reel:5000
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Witam,

Faktycznie - dziękuję za podpowiedź.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1opornik, 0603 1M5 1%, szpula 500 szt.
Jacek Podkanski
4opornik skąłdający się z 5000 tysiecy zwojówskanker
4zwój, szpóla/opornikskanker
3 +1rezystory: 5000 szt. w opakowaniu
Maciek Drobka


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
reel 5000 resistor
rezystory: 5000 szt. w opakowaniu


Explanation:
Coś w tym kierunku.

Tak wnioskuję na podst. następujących informacji z tej strony:
Packaging type:Reel
Quantity, reel:5000

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 258
Grading comment
Witam,

Faktycznie - dziękuję za podpowiedź.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk: Nie zdążyłem:) W zwojach, szpulach po 5000
1 min
  -> dzięki, faktycznie -- zwój/szpula jest dokładniej

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
reel 5000 resistor
opornik, 0603 1M5 1%, szpula 500 szt.


Explanation:
http://www.futurlec.com/ResSMD100R.shtml

http://www.keaco-smt.com/smd_reels.htm

http://www.larsco.com.pl/larsco/index/?id=c81e728d9d4c2f636f...
na szpuli jest papierowa tasma z elementami

Jacek Podkanski
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: 5000 szt.
3 hrs

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reel 5000 resistor
zwój, szpóla/opornik


Explanation:
reel - zwój, szpóla, zwijarka
resistor - opornik
całość nie może przetłumaczona jako 5000 tyś sztuk bo resistor jest tu w liczbie pojedynczej a nie mnogiej (resistors) czyli 5000 to raczej moc lub rodzaj tego zwoju opornika

skanker
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reel 5000 resistor
opornik skąłdający się z 5000 tysiecy zwojów


Explanation:
5000 to nie są sztuki, ponieważ to nie odnisi się do ilości oprników,ale do ilości zwojów w tym oporniku

skanker
Native speaker of: Native in PolishPolish