KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

interlinked

Polish translation: tutaj: pracujący w sieci


04:11 Apr 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: interlinked
WIRELESS INTERLINKED SMOKE DETECTOR
Karina Gardela
United States
Polish translation:tutaj: pracujący w sieci
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2008-04-24 06:04:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

siecią może być zespól różnych czujników, kamery i rejestratory sygnałów i obrazu, nic wspólnego z internetem
Selected response from:

Robert Willam
Grading comment
Wielkie dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4połączony z innymi
Jerzy Matwiejczuk
3tutaj: pracujący w sieciRobert Willam


Discussion entries: 2





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
połączony z innymi


Explanation:
... czujnikami. W odróżnieniu od "individual".
Np. tutaj:
http://tinyurl.com/58vwnd

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 308

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tutaj: pracujący w sieci


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2008-04-24 06:04:15 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

siecią może być zespól różnych czujników, kamery i rejestratory sygnałów i obrazu, nic wspólnego z internetem

Robert Willam
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Wielkie dzięki!