KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

pass-band low-pass filter

Polish translation: tu: filtr dolnoprzepustowy o częstotliwości granicznej 10 Hz


10:39 Sep 4, 2011
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: pass-band low-pass filter
Wymagania techniczne dotyczące statków żeglugi śródlądowej.

(...) Connection of additional equipment
Polarity shall be positive when the vessel is turning to starboard and negative when it is turning to port.
– The operating threshold shall not exceed 0.3°/min.
– Zero error shall not exceed 1°/min at temperatures from 0 to 40 °C.
– With the indicator switched on and the sensor not exposed to the effects of movement, the spurious voltage at the output signal measured with a 10 Hz pass-band low-pass filter shall not exceed 10 mV.
tabor
Poland
Polish translation:tu: filtr dolnoprzepustowy o częstotliwości granicznej 10 Hz
Explanation:
tu: filtr dolnoprzepustowy o częstotliwości granicznej 10 Hz

oryginał trochę nieszczęśliwy
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tu: filtr dolnoprzepustowy o częstotliwości granicznej 10 Hz
Crannmer
4filtr dolnoprzepustowy o szerokości pasma przepuszczania 10 HzArrakis


Discussion entries: 10





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
10 Hz pass-band low-pass filter
tu: filtr dolnoprzepustowy o częstotliwości granicznej 10 Hz


Explanation:
tu: filtr dolnoprzepustowy o częstotliwości granicznej 10 Hz

oryginał trochę nieszczęśliwy

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 548
Grading comment
dziękuję bardzo
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za pomoc, Crannmerze


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO prawdopodobne. W miarę możliwości dobrze byłoby zapytać autora.
1 day 12 mins
  -> Jak najbardziej. Thx.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
filtr dolnoprzepustowy o szerokości pasma przepuszczania 10 Hz


Explanation:
10 Hz pass-band i low-pass to dwa oddzielne terminy.

Arrakis
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1123
Notes to answerer
Asker: Tak, już wiem, że dwa. Dziękuję za pomoc.

Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Filtr dolnoprzepustowy ma per definitionem pasmo przepuszczania od DC do fg. Użycie w stosunku do pasma przepuszczania filtra dolnoprzepustowego wyrażenia "szerokość pasma" na określenie fg będzie źródłem ogólnej konfuzji.//Niezmierniem ciekaw, gdzie.
19 mins
  -> To prawidłowe, dokładne tłumaczenie oryginału. That's all. // Komentarz generalnie nie na temat.