KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

setpiont input is adapted to current or voltage setpnt. signals by means of...

Polish translation: Wejście sygnału zadającego jest dopasowywane do

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:setpiont input is adapted to current or voltage setpnt. signals by means of...
Polish translation:Wejście sygnału zadającego jest dopasowywane do
Entered by: Slavo

08:34 Jan 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: setpiont input is adapted to current or voltage setpnt. signals by means of...
Instrukcja sterownika ThyroAX rozdział Setting of setpoint input. Skrót setpnt.=setpoint.
Całe zdanie: The setpiont input is adapted to current or voltage setpnt. signals by means of changeover contact S4.
Slavo
Wejście sygnału zadającego jest dopasowywane do
Explanation:
prądowych lub napięciowych sygnałów zadających za pomocą przełączania styku S4

Set point: sygnał zadający, wielkość wodząca, nastawa (aut.) - za słownikiem technicznym, reszta jest logiczną konsekwencją faktu, że chodzi tu o sterownik.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Bez wątpienia jest Pan specjalistą w tej dziedzinie. Bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4istnieje możliwo¶ć dostosowania wej¶cia warto¶ci zadanej
Jacek Mozdyniewicz
4Wejście sygnału zadającego jest dopasowywane do
Jerzy Czopik


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wejście sygnału zadającego jest dopasowywane do


Explanation:
prądowych lub napięciowych sygnałów zadających za pomocą przełączania styku S4

Set point: sygnał zadający, wielkość wodząca, nastawa (aut.) - za słownikiem technicznym, reszta jest logiczną konsekwencją faktu, że chodzi tu o sterownik.

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32
Grading comment
Bez wątpienia jest Pan specjalistą w tej dziedzinie. Bardzo dziękuję.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
istnieje możliwo¶ć dostosowania wej¶cia warto¶ci zadanej


Explanation:
do pr±dowego lub napięciowego sygnału warto¶ci zadanej za pomoc± ...

Jacek Mozdyniewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28