KudoZ home » English to Polish » Electronics / Elect Eng

heat registers

Polish translation: nawiewy /kratki /wloty ...(ciepłego powietrza) - look below


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heat registers
Polish translation:nawiewy /kratki /wloty ...(ciepłego powietrza) - look below
Entered by: Anna Korzeniowska-Bihun

15:17 Dec 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: heat registers
The product should be situated away from heat sources such as radiators, heat registers, stoves...
Anna Korzeniowska-Bihun
nawiewy /kratki /wloty ...(ciepłego powietrza) - look below
Explanation:
(heat) register = an adjustable, grill-like device through which heated or cooled air is released into a room

Niektóre mogą być nawet bardzo ładne / ozdobne. Patrz link:
http://www.crafthome.com/nonframe/heatregisterG.htm
Selected response from:

goodline
Grading comment
Bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nawiewy /kratki /wloty ...(ciepłego powietrza) - look below
goodline
3 -2mierniki ciepłaxxxBogas


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nawiewy /kratki /wloty ...(ciepłego powietrza) - look below


Explanation:
(heat) register = an adjustable, grill-like device through which heated or cooled air is released into a room

Niektóre mogą być nawet bardzo ładne / ozdobne. Patrz link:
http://www.crafthome.com/nonframe/heatregisterG.htm

goodline
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
Bardzo dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak): :)
17 mins

agree  legato
10 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
mierniki ciepła


Explanation:
WTH (What The Hell)

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2004-12-05 15:50:28 GMT)
--------------------------------------------------

żeby być miernikiem ciepła, to musi ono przez miernik przepływać i może także z niego się wydobywać poprzez jakiś mały radiato - niekoniecznie wraca przecież z powrotem do sieci - nie każdy miernik ciepła, to taka przywieszka na kaloryferze, prawda?
Ale ja się nie znam - dżast gesing;
ale odpowiedż kolegi/żanki, jest na pewno poprawna - co udowadnia jego/jej przykład
pozdrawiam
zmuszasz mnie do myślenia i nauki ;-)

xxxBogas
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Evonymus (Ewa Kazmierczak): czy miernik ciepła może być źródłem ciepła? nie neguję, tylko pytam :)
6 mins

neutral  goodline: siedzę przy takim registerze u siebie, a "mierzy" on 25 x 18 w centymetrach :-)
19 mins

disagree  Andrzej Lejman: Co to jest w ogóle? I po co?
27 mins

disagree  Andrzej Mierzejewski: sugeruję powstrzymywanie się od odpowiedzi, jeżeli się nie znasz, co sam przyznajesz :-)
3 hrs