KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

mill release box

Polish translation: króciec wylotowy młyna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mill release box
Polish translation:króciec wylotowy młyna
Entered by: Polangmar

20:52 Nov 8, 2013
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / joining
English term or phrase: mill release box
element młyna węglowego, zdjęcie znajduje się w tej broszurze>
http://www.welding-alloys.com/uploads/tx_akcatbase/Power__in...
Kurice
Poland
króciec wylotowy młyna
Explanation:
Króciec może mieć różne przekroje, w tym kwadratowy lub prostokątny.

W języku angielskim nie ma jednego, uniwersalnego, terminu na króciec - stąd tak różne określenia.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4komora wylotowa młynaIRA100
4króciec wylotowy młynaPolangmar


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
króciec wylotowy młyna


Explanation:
Króciec może mieć różne przekroje, w tym kwadratowy lub prostokątny.

W języku angielskim nie ma jednego, uniwersalnego, terminu na króciec - stąd tak różne określenia.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 516
Notes to answerer
Asker: dziękuję po raz drugi:)


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
komora wylotowa młyna


Explanation:
albo gardziel
http://www.ecbedzin.pl/resources/PRZETARG_kociol_12.2012/zal...
http://www.dalkia.pl/media/files/charakterystyka_kotla.pdf
http://www.google.pl/url?
sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=5&cad=rja&ved=0CEMQFjAE&url=http%3A%2F%2Ffluid.itcmp.pwr.wroc.pl%2F~zmodl%2FDOWNLOAD%2Fwykladzkotlow.doc&ei=4-V9UvaxMOOU0AWlooFA&usg=AFQjCNHOXMGEFwjbsGnvf6ea_5npbtCSTA&bvm=bv.56146854,d.d2k


IRA100
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 23
Notes to answerer
Asker: Dziękuje za poświęcony czas


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Komora to zwykle przestrzeń, w której zachodzi jakiś proces (operacja), element z obrazka na taką komorę nie wygląda (wypływa przez niego zmielony węgiel, a to jest funkcja króćca). Poza tym w odnośnikach nic nie da się znaleźć, a dotyczą one KOTŁÓW.
13 hrs