KudoZ home » English to Polish » Energy / Power Generation

thin form factor

Polish translation: w wąskiej obudowie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:thin form factor
Polish translation:w wąskiej obudowie
Entered by: Marek Makosiej

10:37 Jul 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Power supply, batteries
English term or phrase: thin form factor
dotyczy baterii, zasilaczy etc.
Marek Makosiej
Poland
w wąskiej obudowie
Explanation:
spotyka się na przykład UPS-y, które wyglądają jak niezbyt gruby tom encyklopedii (tradycyjne wyglądają jak dwie-trzy cegły)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
pomogło, ale w kontekście nieco zmieniłem :-) dzięki
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4w wąskiej obudowie
Andrzej Lejman
3stopień miniaturyzacji
Tomasz Niedbala


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w wąskiej obudowie


Explanation:
spotyka się na przykład UPS-y, które wyglądają jak niezbyt gruby tom encyklopedii (tradycyjne wyglądają jak dwie-trzy cegły)

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 64
Grading comment
pomogło, ale w kontekście nieco zmieniłem :-) dzięki

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stopień miniaturyzacji


Explanation:
W różnych tekstach, może to oznaczać zupełnie różne rzeczy..

... Decydowały o tym rozmiary i jakość zastosowanych w nich elementów i podzespołów,
a więc wysoki stopień miniaturyzacji i niezawodność eksploatacyjna. ...
www.networld.pl/artykuly/41477.html

... Choć minie jeszcze kilka lat, zanim tak małe tranzystory trafią do produkcji,
zaprezentowany przez badaczy IBM-a stopień miniaturyzacji ma znaczenie ...
www.komputery.gery.pl/news/1578.html?0,1



    Reference: http://www.dtims.com/html_pages/Press_Room/eTXlx15_PR.html
    Reference: http://www.semic.sanyo.co.jp/news/new_product/pamph_pdf_e/VO...
Tomasz Niedbala
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish