KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

Fluid & pollution equipment

Polish translation: urządzenia kontrolujące zanieczyszczenia oraz służące do transportu płynów


11:55 Jan 19, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: Fluid & pollution equipment
Bran?a przemys?u, brak kontekstu
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:urządzenia kontrolujące zanieczyszczenia oraz służące do transportu płynów
Explanation:
Propozycja:
Być może jest to skrót myślowy równoważny: 'Pollution Control and Fluid Handling Equipment' jak w poniższym linku.

Leksykonia podaje:
handling equipment - urządzenia transportu bliskiego

Selected response from:

barwin
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sprzęt do (obsługi) cieczy i zanieczyszczeń
leff
3urządzenia kontrolujące zanieczyszczenia oraz służące do transportu płynówbarwin


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fluid & pollution equipment
sprzęt do (obsługi) cieczy i zanieczyszczeń


Explanation:
choć trochę dziwne to połączenie

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 66

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urządzenia kontrolujące zanieczyszczenia oraz służące do transportu płynów


Explanation:
Propozycja:
Być może jest to skrót myślowy równoważny: 'Pollution Control and Fluid Handling Equipment' jak w poniższym linku.

Leksykonia podaje:
handling equipment - urządzenia transportu bliskiego




    Reference: http://www.met-pro.com/
barwin
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dzi?ki