KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

fallback control

Polish translation: sterowanie (regulacja) w trybie awaryjnym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fallback control
Polish translation:sterowanie (regulacja) w trybie awaryjnym
Entered by: xxxM_M

12:36 Dec 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: fallback control
sterowanie

The surge point computation is normally based on multiple transmitter inputs. if any of these transmitters are bad, the variable or discrete is set to a safe fixed value and/or a safe (more conservative) fall-back control algorithm is automatically selected.
Robert Pranagal
sterowanie (regulacja) w trybie awaryjnym
Explanation:
fall-back control algorithm - algorytm sterowania (regulacji) w trybie awaryjnym
Selected response from:

xxxM_M
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sterowanie (regulacja) w trybie awaryjnymxxxM_M
4tryb...bezpieczny / awaryjny / podtrzymujący...sterowania
goodline
3funkcja fall-backjjk


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
funkcja fall-back


Explanation:
Zauwazyłem, że tego sie nie tłumaczy:
Prędkości transmisji - 1, 2, 5.5, 6, 9, 11, 12, 18, 24, 36, 48, 54 Mbps, funkcja Auto Fall-Back Zgodność z certyfikatami: FCC Part15/Ul, ETSI 300/328/CE System operacyjny - Windows 98, Me, 2000, XP Roaming - zgodny z IEEE 802.11g Bezpieczeństwo - szyfrowanie danych 64/128 bitów DSSS, 2.4 - 2.484 GHz Wbudowana antena, możliwość podłączenia antenty zewnętrznej (złącze RP TNC zenskie)


jjk
Poland
PRO pts in category: 3

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tryb...bezpieczny / awaryjny / podtrzymujący...sterowania


Explanation:
...bo nie ma wszystkich input-ów

goodline
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18

2 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sterowanie (regulacja) w trybie awaryjnym


Explanation:
fall-back control algorithm - algorytm sterowania (regulacji) w trybie awaryjnym

xxxM_M
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 69
Grading comment
dzieki