KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

holding tube

Polish translation: Rura podtrzymująca (temperaturę)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(temperature) holding tube
Polish translation:Rura podtrzymująca (temperaturę)
Entered by: Witold Wiechowski

09:36 Jul 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: holding tube
element pasteryzatora. Jest tez np. w tym urzadzeniu: http://www.icegroup.pl/page/technol2.html
Jakub Szacki
Poland
rura potrzymująca (temperaturę procesu pasteryzacji)
Explanation:
Z rysunku wynika, że jest to wężownica więc słowo "holding" nie może mie raczej znaczenia mechanicznego.
Wybrałem wersję technologiczną - podtrzymanie lub utrzymanie odpowiedniej temperatury

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs 13 mins (2005-07-20 20:50:16 GMT)
--------------------------------------------------

korekta: rura podtrzymująca
Selected response from:

Witold Wiechowski
Grading comment
Dzięki. JS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3rura potrzymująca (temperaturę procesu pasteryzacji)
Witold Wiechowski
3rura, instalacja, w której zachodzi proces pasteryzacjiA.G.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rura, instalacja, w której zachodzi proces pasteryzacji


Explanation:
medium jest przetrzymywane przez okreslony okres czasu (cyrkuluje?)
CSI AL-6XN Holding Tubes
Holding tubes are a simple but critical part of pasteurization of ... The holding tube provides a fixed volume of tubing to "hold" a product for a set ...
www.al6xn.com/prod_holding.php - 8k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 13 mins (2005-07-19 10:49:55 GMT)
--------------------------------------------------

instalacja przetrzymuj±ca ?

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 764

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rura potrzymująca (temperaturę procesu pasteryzacji)


Explanation:
Z rysunku wynika, że jest to wężownica więc słowo "holding" nie może mie raczej znaczenia mechanicznego.
Wybrałem wersję technologiczną - podtrzymanie lub utrzymanie odpowiedniej temperatury

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs 13 mins (2005-07-20 20:50:16 GMT)
--------------------------------------------------

korekta: rura podtrzymująca

Witold Wiechowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 313
Grading comment
Dzięki. JS