truck elevator

Polish translation: winda samochodu ciężarowego

English term or phrase:truck elevator
Polish translation:winda samochodu ciężarowego
Entered by: robwoj

20:45 Oct 28, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / English italiano style - papierosnica
English term or phrase: truck elevator
sluzy do przemieszczania sekcji tego piekielnego zestawu

ostatnie dzisiaj, bo mi sie piatka pokazala na liczniku :-(
bartek
winda samochodu ciężarowego
Explanation:
może ciężarówki, a może tej nieszczęsnej "papierośnicy" pozdrawiam.
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
Biorę to. Nie moge dogadac sie z wloska strona tego tlumaczenia. Ale wierze, ze w koncu to sie jakos podniesie :-) Jesli popelniam blad, to :-(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5winda na samochody ciezarowe
mrall
4 +1winda samochodu ciężarowego
robwoj


Discussion entries: 5





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
winda samochodu ciężarowego


Explanation:
może ciężarówki, a może tej nieszczęsnej "papierośnicy" pozdrawiam.

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 531
Grading comment
Biorę to. Nie moge dogadac sie z wloska strona tego tlumaczenia. Ale wierze, ze w koncu to sie jakos podniesie :-) Jesli popelniam blad, to :-(
Notes to answerer
Asker: Tez po nocy pozdrawiam :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: ambiguous: samochodu czy do samochodów? w większo¶ci linków - to drugie
22 mins

agree  petrolhead: winda/burta załadowcza http://www.windy.acord.com.pl/nadwozia/platforma.htm
16 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
winda na samochody ciezarowe


Explanation:
Tu sa wymienione rozne windy:
http://www.state.il.us/cms/jrtc/Bspecs.htm


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 2 hrs 23 mins (2005-10-29 23:09:30 GMT)
--------------------------------------------------

'do przenoszenia sekcji [..] uzywac overhead cranes, cranes or truck elevators.' Tak wiec mamy przenoszenie, suwnice bramowa, dzwig... dla mnie oczywiste jest ze winda na duze i ciezkie ladunki jest uzupelnieniem, aczkolwiek ciezar nie jest gigantyczny - moze wiec wymiary sa duze..
W podanych przykladach mamy 'lift' - bardziej podnosnik niz winda

mrall
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92