KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

water modeller

Polish translation: specjalisat ds. modelowania hydrologicznego


09:29 Feb 24, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: water modeller
człowiek zajmujący się modelowaniem wody, np. obiegów wodnych, poziomu wody itp.
Ewa Luchowska-Mertl
Czech Republic
Polish translation:specjalisat ds. modelowania hydrologicznego
Explanation:
występują trafienia w guglu z takim stanowiskiem pracy

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-02-24 14:16:09 GMT)
--------------------------------------------------

a niech to ... sorry.. specjalista ds. modelowania hydrologicznego
miało być....
Selected response from:

Piotr Wargan
Poland
Grading comment
O właśnie! to jest to... Dziękuję, od razu widać specjalistę w branży:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4specjalisat ds. modelowania hydrologicznegoPiotr Wargan
4osoba zajmująca się modelowanie przepływu wodybarwin


Discussion entries: 1





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
osoba zajmująca się modelowanie przepływu wody


Explanation:
Obawiam się, że po polski nie ma szans na nic krótszego

--------------------------------------------------
Note added at 2006-02-24 10:20:26 (GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście miało być: po polsku :))

barwin
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27
Notes to answerer
Asker: a może to jakiś "rodzaj" inżyniera, np. z dziedziny gospodarki wodnej czy budownictwa wodnego?...


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalisat ds. modelowania hydrologicznego


Explanation:
występują trafienia w guglu z takim stanowiskiem pracy

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-02-24 14:16:09 GMT)
--------------------------------------------------

a niech to ... sorry.. specjalista ds. modelowania hydrologicznego
miało być....

Piotr Wargan
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 52
Grading comment
O właśnie! to jest to... Dziękuję, od razu widać specjalistę w branży:-)