KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

crack the valves

Polish translation: przedmuchać zawory

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crack the valves
Polish translation:przedmuchać zawory
Entered by: bartek

21:32 Nov 19, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / BHP
English term or phrase: crack the valves
Before using burning and cutting equipment, crack the valves before attaching the regulator.
też zabawa z butlami z gazem
bartek
przedmuchać zawory
Explanation:
Korzystając z ang. wyjasnienia powyżej :)

INSTRUKCJA OBSŁUGI REDUKTORÓW BUTLOWYCH JEDNOSTOPNIOWYCH DO GAZÓW TECHNICZNYCH:

2. PRZYGOTOWANIE REDUKTORA DO PRACY
2.1 sprawdzic dokładnie stan reduktora, a szczególnie łacznika wlotowego, nakretki łacznikowej oraz zaworu bezpieczenstwa.
2.2 Sprawdzic stan zaworu na butli i nastepnie, stojac z boku krócca wylotowego, przedmuchac zawór przez jednorazowe jego otwarcie.


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-11-20 00:48:08 GMT)
--------------------------------------------------

Oooo, gdzie sie podziało jakze przydatne objasnienie made by A.G. ??
Selected response from:

Iza Szczypka
Spain
Grading comment
Dzięki :-) A tyle tego jeszcze .... :-(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przedmuchać zawory
Iza Szczypka
3 +1zmiażdżyj/rozbij/otwórz wentyle/zawory
Tomasz Ratajczak


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zmiażdżyj/rozbij/otwórz wentyle/zawory


Explanation:
tu chyba chodzi o otworzenie wentyli przed podłączeniem regulatora

Tomasz Ratajczak
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: otworzyc i szybko zamknąc (ale po co miażdżyc?)
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przedmuchać zawory


Explanation:
Korzystając z ang. wyjasnienia powyżej :)

INSTRUKCJA OBSŁUGI REDUKTORÓW BUTLOWYCH JEDNOSTOPNIOWYCH DO GAZÓW TECHNICZNYCH:

2. PRZYGOTOWANIE REDUKTORA DO PRACY
2.1 sprawdzic dokładnie stan reduktora, a szczególnie łacznika wlotowego, nakretki łacznikowej oraz zaworu bezpieczenstwa.
2.2 Sprawdzic stan zaworu na butli i nastepnie, stojac z boku krócca wylotowego, przedmuchac zawór przez jednorazowe jego otwarcie.


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-11-20 00:48:08 GMT)
--------------------------------------------------

Oooo, gdzie sie podziało jakze przydatne objasnienie made by A.G. ??


    Reference: http://www.reduktory.spawsc.pl/reduktory.pdf
Iza Szczypka
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dzięki :-) A tyle tego jeszcze .... :-(

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: lepsze
9 hrs
  -> Dzieki :)) ale to twoje 'znikniete' wyjasnienie mnie naprowadziło :)

agree  Olga Karp: :)
11 hrs
  -> Dzięki :))