KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

dado set

Polish translation: frez tarczowy skladany/pakietowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dado set
Polish translation:frez tarczowy skladany/pakietowy
Entered by: Crannmer

19:26 Mar 19, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Pilarka wielofunkcyjna
English term or phrase: dado set
Jak to po polsku nazwac:
www.grizzly.com/products/G2795
www.woodworkersshop.com/Avenger_Premium_Dado_Set.htm
www.woodcraft .com/family.aspx?DeptID!26&FamilyIDQ53
Dziekuje z gory!
Lajla
frez tarczowy skladany
Explanation:
frez tarczowy skladany

http://www.awar.pl/index.php/pMenuId/6/pCatId/629/pDocId/493...

http://www.awar.pl/index.php/pMenuId/6/pCatId/646

por.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dado_blade



--------------------------------------------------
Note added at 12 Stunden (2007-03-20 08:13:04 GMT)
--------------------------------------------------

dado set to zasadniczo osprzet do frezowania (czyli frez). Dlatego w instrukcji pilarki odradza sie jego uzycie w tejze pilarce :-)

Nazwac to brzeszczotem koliduje troche z semantyka, albowiem sensem brzeszczota jest rozspojenie, wybrany kanal ma byc gladki i plaski, a szerokosc kanalu ma byc jak najmniejsza.
Natomiast przy frezowaniu szerokosc i ksztalt wybranego kanalu sa wyraznie zadane.
Rowniez przy pomocy wspomnianych frezow skladanych mozna frezowac nie tylko plaskie szczeliny, ale i wpusty profilowane.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziekuje bardzo za propozycje szczegolowe wyjasnienia - klient wlasnie potwierdzil prawidlowosc tej wersji. Ale Marianowi tez bardzo dziekuje za propozycje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5brzeszczot pakietowy do nacinania precyzyjnych wpustów prostokątnych (w drewnie)
Marian Krzymiński
3frez tarczowy skladany
Crannmer


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
brzeszczot pakietowy do nacinania precyzyjnych wpustów prostokątnych (w drewnie)


Explanation:
Poplecam link poniżej


    Reference: http://www.bastler.pl/index.php?pg=o&kat=8&sub=8
Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 82
Notes to answerer
Asker: ten link znalazlam (to jeden z dwoch linkow, ktory sie googluje, jak sie wpisze dado :-(), a wraz z nim wpusty prostokatne. Ale skad wziales "brzeszczot pakietowy"? To jest tarcza pilarska (ew. pila tarczowa), a nie brzeszczot. Nie?


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
frez tarczowy skladany


Explanation:
frez tarczowy skladany

http://www.awar.pl/index.php/pMenuId/6/pCatId/629/pDocId/493...

http://www.awar.pl/index.php/pMenuId/6/pCatId/646

por.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dado_blade



--------------------------------------------------
Note added at 12 Stunden (2007-03-20 08:13:04 GMT)
--------------------------------------------------

dado set to zasadniczo osprzet do frezowania (czyli frez). Dlatego w instrukcji pilarki odradza sie jego uzycie w tejze pilarce :-)

Nazwac to brzeszczotem koliduje troche z semantyka, albowiem sensem brzeszczota jest rozspojenie, wybrany kanal ma byc gladki i plaski, a szerokosc kanalu ma byc jak najmniejsza.
Natomiast przy frezowaniu szerokosc i ksztalt wybranego kanalu sa wyraznie zadane.
Rowniez przy pomocy wspomnianych frezow skladanych mozna frezowac nie tylko plaskie szczeliny, ale i wpusty profilowane.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 212
Grading comment
dziekuje bardzo za propozycje szczegolowe wyjasnienia - klient wlasnie potwierdzil prawidlowosc tej wersji. Ale Marianowi tez bardzo dziekuje za propozycje.