KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

thermal design software

Polish translation: oprogramowanie do termicznej analizy i projektowania płytek drukowanych


19:47 Sep 11, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: thermal design software
Flomerics has released Version 4.1 of its FLO/PCB thermal design software with new features including the ability to model potting compounds, probe temperature values interactively,...
AlexandraS
Polish translation:oprogramowanie do termicznej analizy i projektowania płytek drukowanych
Explanation:
W części do tłumaczenia uwypuklona jest sprawa projektowania pod kątem temperatury, ale FLO/PCB jest oprogramowaniem do projektowania płytek drukowanych z uwzględnieniem zjawisk cieplnych
Selected response from:

Pytia
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oprogramowanie do termicznej analizy i projektowania płytek drukowanych
Pytia
3oprogramowanie do projektowania cieplnego/termicznego
Marzena Miszczuk


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oprogramowanie do projektowania cieplnego/termicznego


Explanation:
może do projektowania systemow cieplnych


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Thermal_Design_Power
Marzena Miszczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oprogramowanie do termicznej analizy i projektowania płytek drukowanych


Explanation:
W części do tłumaczenia uwypuklona jest sprawa projektowania pod kątem temperatury, ale FLO/PCB jest oprogramowaniem do projektowania płytek drukowanych z uwzględnieniem zjawisk cieplnych


    Reference: http://www.flowcad.de/FLOPCB.htm
Pytia
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję