KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

shop floor

Polish translation: podłoga warszatu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shop floor
Polish translation:podłoga warszatu
Entered by: Sylwia Lewinska

21:03 Oct 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / piec retortowy
English term or phrase: shop floor
Nie wiem, czy to zmęczenie materiału, ale zgłupiałam przy tym zdaniu.Czy wyrażenie "shop floor" mam rozumieć dosłownie?
"Remove the re-circulation cylinder and place it on the shop floor".
Poza tym zdaniem "shop floor" już się nie pojawia.
Sylwia Lewinska
Poland
podłoga warszatu
Explanation:
Rozumiem, ze coś trzeba postawić na podłodze pomieszczenia, domyślam się, że np. warszatu.
Selected response from:

mucowska
Grading comment
Dziękuję za potwierdzenie moich przypuszczeń
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2podłoga warszatumucowska
4posadzka warsztatumrall


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
podłoga warszatu


Explanation:
Rozumiem, ze coś trzeba postawić na podłodze pomieszczenia, domyślam się, że np. warszatu.

mucowska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję za potwierdzenie moich przypuszczeń

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka: Tu tak. Inne znaczenie shop floor to pracownicy produkcyjni.
3 hrs

agree  Stanislaw Czech, MCIL
3 hrs

3 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
posadzka warsztatu


Explanation:
w warsztacie jest posadzka
podloga to sobie jest w domu


mrall
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92