KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

anti-siphoning valve

Polish translation: zawór antyskażeniowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti-siphoning valve
Polish translation:zawór antyskażeniowy
Entered by: Polangmar

19:39 Nov 10, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Hydraulika
English term or phrase: anti-siphoning valve
Jedno z urządzeń zapobiegających powrotowi zanieczyszczonej wody do systemu dystrybucji wody w hotelu; ma być instalowane przy prysznicach. Niby wiadomo o co chodzi, ale nie wiem jakie określenie funkcjonuje po polsku. Poszukiwania po linii "zawór przeciwsyfonowy" nie dały rezultatów...
Anna Michlik
Poland
zawór antylewarowy
Explanation:
http://tinyurl.com/2ao63c

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-11-10 19:43:29 GMT)
--------------------------------------------------

Lub częściej:
zawór antyskażeniowy

http://tinyurl.com/2cctgz
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Zamykam po dłuższym czasie, ale dziękuję za ekspresową odpowiedź :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4izolator przepływu zwrotnego
PanPeter
4zawór antylewarowyPolangmar


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zawór antylewarowy


Explanation:
http://tinyurl.com/2ao63c

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-11-10 19:43:29 GMT)
--------------------------------------------------

Lub częściej:
zawór antyskażeniowy

http://tinyurl.com/2cctgz

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1770
Grading comment
Zamykam po dłuższym czasie, ale dziękuję za ekspresową odpowiedź :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izolator przepływu zwrotnego


Explanation:
czyli tzw. single or dual backflow preventer

PanPeter
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64