KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

nebulized water

Polish translation: rozpylona woda


10:10 Nov 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / firefighing
English term or phrase: nebulized water
'In case of fire, employ nebulized water'
M Sochacka
Polish translation:rozpylona woda
Explanation:
Propozycja.

"Zalecane środki gaśnicze:
Niewielki pożar gasić rozpyloną wodą, dwutlenkiem węgla, proszkiem gaśniczym, pianą gaśniczą
odporną na działanie alkoholi
Duży pożar gasić rozpyloną wodą lub pianą gaśniczą odporną na działanie alkoholi "

http://tinyurl.com/6ajhj4

http://tinyurl.com/6bsfno
Selected response from:

Iwona2502
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3mgła gaśniczaJakub Kolodziej
3rozpylona woda
asia20002
2rozpylona wodaIwona2502


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mgła gaśnicza


Explanation:
Może tak?

Generalnie chodzi o wodę w postaci takiej właśnie "mgiełki".

"Nebulizer" to coś w stylu atomizatora :)

Example sentence(s):
  • Mgła gaśnicza to forma podania wody gaśniczej poprzez prądownicę mgłową.

    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mg%C5%82a_ga%C5%9Bnicza
Jakub Kolodziej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rozpylona woda


Explanation:
Propozycja.

"Zalecane środki gaśnicze:
Niewielki pożar gasić rozpyloną wodą, dwutlenkiem węgla, proszkiem gaśniczym, pianą gaśniczą
odporną na działanie alkoholi
Duży pożar gasić rozpyloną wodą lub pianą gaśniczą odporną na działanie alkoholi "

http://tinyurl.com/6ajhj4

http://tinyurl.com/6bsfno

Example sentence(s):
  • We use nebulized water to reduce temperature. With a pump system, we pressurize water to 60-100 bar, and then spray it through special nozzles to nebulize it into droplets of only 10 microns (less than the thickness of a hair).

    Reference: http://tinyurl.com/6873ro
Iwona2502
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozpylona woda


Explanation:
może w ten sposób

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-18 11:32:58 GMT)
--------------------------------------------------

zgrałyśmy się w czasie :)


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&sa=X&oi=spell&resnum=0...
asia20002
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12