KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

factory-trained service engineer

Polish translation: technik/inżynier serwisowy (serwisant) przeszkolony przez producenta


11:26 Nov 28, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: factory-trained service engineer
Warunki gwarancji urządzenia: "Our experienced factory-trained service engineer will provide training for routine maintenance operation to new and existing technical staff where required." "inżynier serwisant posiadający przeszkolenie fabryczne" jest niezbyt zgrabne, nie wiem też, czy o to chodzi.
Będę wdzięczna za pomoc.
Meluzyna
Poland
Polish translation:technik/inżynier serwisowy (serwisant) przeszkolony przez producenta
Explanation:
... w naszym zakładzie
... w fabryce

i tak dalej

--------------------------------------------------
Note added at   5 min (2008-11-28 11:32:04 GMT)
--------------------------------------------------

Taki specjalista (rozumiem, że nie zatrudniony przez podmiot użytkujący urządzenia) ma także wyszkolich innych (pracowników tego podmiotu) w zagadnieniach obsługi bieżącej, drobnych napraw wykonywanych na co dzień itd.
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
I o to chodziło - serwisant przeszkolony przez producenta brzmi sensownie. Dziękuję i pozdrawiam :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1technik/inżynier serwisowy (serwisant) przeszkolony przez producenta
petrolhead
4inżynier przeszkolony przez swego pracodawcęvaldi005


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
technik/inżynier serwisowy (serwisant) przeszkolony przez producenta


Explanation:
... w naszym zakładzie
... w fabryce

i tak dalej

--------------------------------------------------
Note added at   5 min (2008-11-28 11:32:04 GMT)
--------------------------------------------------

Taki specjalista (rozumiem, że nie zatrudniony przez podmiot użytkujący urządzenia) ma także wyszkolich innych (pracowników tego podmiotu) w zagadnieniach obsługi bieżącej, drobnych napraw wykonywanych na co dzień itd.

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230
Grading comment
I o to chodziło - serwisant przeszkolony przez producenta brzmi sensownie. Dziękuję i pozdrawiam :)
Notes to answerer
Asker: Specjalista jest faktycznie z zewnątrz - producent w ramach gwarancji zapewnia przeszkolenie pracowników odbiorcy.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka: '...w fabryce' wg mnie najmniej szczęśliwe | Trochę brzmi jak 'opuścił fabrykę w stanie przeszkolonym' :o))). W tym kontekście ciekawa jest propozycja z 'naszym zakładem'; chyba najnaturalniej brzmi.
1 hr
  -> "fabrycznie przeszkolony" chciałem powiedzieć, ale też dość niezręcznie

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inżynier przeszkolony przez swego pracodawcę


Explanation:
Nie używałbym tu jednak serwisowy, ponieważ wszyscy pracownicy zatrudnieni przez fabryce wykonują pewnego rodzaju 'service' w sensie usługi

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-28 12:38:33 GMT)
--------------------------------------------------

przez fabrykę, przepraszam, za literówkę

valdi005
United Kingdom
Native speaker of: Polish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za propozycję :)