KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

Type Approval Directive

Polish translation: dyrektywa w sprawie homologacji typu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Type Approval Directive
Polish translation:dyrektywa w sprawie homologacji typu
Entered by: ARKADIUSZ KACZOROWSKI

08:13 Feb 24, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Type Approval Directive
Kontekst:
In compliance with Type Approval Directive incorporating 77/311/EEC, the noise levels for tractors fitted with tyres covered by this Manual are as specified below...
Ewa Zmudzinska
dyrektywa w sprawie homologacji typu
Explanation:
homologacja typu
Wiarygodność 3 (Wysoka)
Źródło terminu 2006L0120/PL Dyrektywa Komisji 2006/120/WE z dnia 27 listopada 2006 r. zawierająca sprostowanie i wprowadzająca zmiany do dyrektywy 2005/30/WE zmieniającej, w celu dostosowania do postępu technicznego, dyrektywy 97/24/WE i 2002/24/WE Parlamentu Europejskiego i Rady odnoszące się do homologacji typu dwu- lub trzykołowych pojazdów silnikowych
Uwagi dotyczące terminu Słownictwo w dziedzinie homologacji pojazdów - terminologia potwierdzona w Ministerstwie Transportu [sierpień 2007]
Data 15/10/2007
Selected response from:

ARKADIUSZ KACZOROWSKI
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dyrektywa w sprawie homologacji typu
ARKADIUSZ KACZOROWSKI
4Dyrektywa w sprawie homologacji
Marta van der Hoeven


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
type approval directive
Dyrektywa w sprawie homologacji


Explanation:
a dokladniej bedzie o niej tutaj:
http://eulex.parp.gov.pl/eulexii/dokumenty/podglad;jsessioni...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2009-02-24 08:26:07 GMT)
--------------------------------------------------

www.eftasurv.int/?1=1&showLinkID=6080&1=1

Marta van der Hoeven
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka
4 mins
  -> dziekuje

disagree  ARKADIUSZ KACZOROWSKI: homologacja typu - tak jest według iate poprawnie, zo zatwierdziło Ministerstwo Transportu
5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
type approval directive
dyrektywa w sprawie homologacji typu


Explanation:
homologacja typu
Wiarygodność 3 (Wysoka)
Źródło terminu 2006L0120/PL Dyrektywa Komisji 2006/120/WE z dnia 27 listopada 2006 r. zawierająca sprostowanie i wprowadzająca zmiany do dyrektywy 2005/30/WE zmieniającej, w celu dostosowania do postępu technicznego, dyrektywy 97/24/WE i 2002/24/WE Parlamentu Europejskiego i Rady odnoszące się do homologacji typu dwu- lub trzykołowych pojazdów silnikowych
Uwagi dotyczące terminu Słownictwo w dziedzinie homologacji pojazdów - terminologia potwierdzona w Ministerstwie Transportu [sierpień 2007]
Data 15/10/2007


    Reference: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do
    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Result.do?T1=V3&T2=1977&T3=311&Rech...
ARKADIUSZ KACZOROWSKI
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.