KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

valve stem cap

Polish translation: osłona trzpienia zaworu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:valve stem cap
Polish translation:osłona trzpienia zaworu
Entered by: bartek

16:42 Aug 9, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / prasa
English term or phrase: valve stem cap
Koń, jaki jest ....
bartek
osłona trzpienia zaworu
Explanation:
Może w ten sposób.
Pewność umiarkowana, bo nie wiem, co to za zawór ani, jak wygląda ten "cap".

--------------------------------------------------
Note added at   20 godz. (2010-08-10 12:44:00 GMT)
--------------------------------------------------

Pomimo tego, że osłonę masz oddzielnie.
Przydałaby się ilustracja.

--------------------------------------------------
Note added at   21 godz. (2010-08-10 14:38:10 GMT)
--------------------------------------------------

Czyżby wciąż Italianie? ;-)
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3osłona stopki zaworu
basiacheque
3osłona trzpienia zaworu
Andrzej Mierzejewski
3zakrętka/kapturek zaworu
Adrian Liszewski


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zakrętka/kapturek zaworu


Explanation:
Jeśli chodzi o zawór w kole. Może to też być osłona trzpienia zaworu jeśli chodzi o zawór do cieczy/substancji sypkich.

Adrian Liszewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 180
Notes to answerer
Asker: Osłonę mam osobno, a prasa ma mi produkować puszki :). Aha - zawór jest w układzie hydraulicznym sprzęgła/hamulca.


19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osłona trzpienia zaworu


Explanation:
Może w ten sposób.
Pewność umiarkowana, bo nie wiem, co to za zawór ani, jak wygląda ten "cap".

--------------------------------------------------
Note added at   20 godz. (2010-08-10 12:44:00 GMT)
--------------------------------------------------

Pomimo tego, że osłonę masz oddzielnie.
Przydałaby się ilustracja.

--------------------------------------------------
Note added at   21 godz. (2010-08-10 14:38:10 GMT)
--------------------------------------------------

Czyżby wciąż Italianie? ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 585
Grading comment
Dzięki :)
Notes to answerer
Asker: Andrzeju - ilustracja :( Coś Ty, z ledwością wydębiłam ogólne rysunki maszyn (to są różne serie) klnąc się na wszystko (przez dwa dni!), że mam Acrobata 9 i że wszystko zobaczę :( Z biegiem lat, z biegiem dni coraz ciężej się walczy z klientami :(

Asker: O nie, Italianie już się nauczyli ładować tony na YouSendIt (rysuneczki są na zawołanie z pocałowaniem rączek :), a to Kanada, ale po przejściach przez duński i z Danią się tak trudno dogadać


23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osłona stopki zaworu


Explanation:
propozycja

basiacheque
Native speaker of: Native in PolishPolish