KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

gallows bracket

Polish translation: konsola kątowa, wspornik kątowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gallows bracket
Polish translation:konsola kątowa, wspornik kątowy
Entered by: Polangmar

19:35 Dec 29, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / chłodnica z wentylatorem
English term or phrase: gallows bracket
Praktycznie bez kontekstu. Tłumaczę raport dotyczący dokumentacji do wniosku o pozwolenie na budowę, oczywiście samej dokumentacji ani rysunków nie mam. Ogólnie rzecz biorąc, "frame appears to have gallows brackets...are there any deflections between this element and the traditionally braced adjacent frame?"

Znalazłem w necie taki rysunek, może coś pomoże:

http://www.jastimber.co.uk/products/joinery-products/timber-...
drugastrona
Poland
konsola kątowa
Explanation:
wspornik kątowy

Może być z odkosem (zastrzałem) lub bez niego.

Konsola kątowa typ T (z odkosem)
http://tinyurl.com/28we968
Konsola montażowa kątowa
http://www.luft-system.pl/?p=p_9 [na samym dole]

MÜPRO Wsporniki kątowe
http://www.adam.com.pl/index2.php?la=pol&pg=310a∏=06310

Wspornik może być w wersji z zastrzałem lub bez zastrzału.
http://www.dako.net.pl/katalog.old/hilti_426_461_technika_in... [chociaż ten akurat nie jest kątowy]

Zamontowanie wspornika kątowego z zastrzałem przekształca podnośnik w żuraw do wyjmowania z pojazdów silników i całych zespołów napędowych.
http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/549/wielofunkcyjny-mini...
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję za potwierdzenie moich podejrzeń :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4konsola kątowaPolangmar
3 +1wspornik typu "szubieniczka"
Rafal Piotrowski


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wspornik typu "szubieniczka"


Explanation:
tak na początek, z braku innych sugestii ;-)

Rafal Piotrowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 53

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miłosz Sliwa
423 days
  -> :-o Thx :D

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konsola kątowa


Explanation:
wspornik kątowy

Może być z odkosem (zastrzałem) lub bez niego.

Konsola kątowa typ T (z odkosem)
http://tinyurl.com/28we968
Konsola montażowa kątowa
http://www.luft-system.pl/?p=p_9 [na samym dole]

MÜPRO Wsporniki kątowe
http://www.adam.com.pl/index2.php?la=pol&pg=310a∏=06310

Wspornik może być w wersji z zastrzałem lub bez zastrzału.
http://www.dako.net.pl/katalog.old/hilti_426_461_technika_in... [chociaż ten akurat nie jest kątowy]

Zamontowanie wspornika kątowego z zastrzałem przekształca podnośnik w żuraw do wyjmowania z pojazdów silników i całych zespołów napędowych.
http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/549/wielofunkcyjny-mini...

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1770
Grading comment
dziękuję za potwierdzenie moich podejrzeń :)