KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

final engineering phase

Polish translation: (końcowy) etap konstrukcyjny


00:33 Nov 10, 2013
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: final engineering phase
tekst dotyczy produkcji podzespołów samochodowych:

The final phase in the development of our products is the engineering phase. This is where all the concepts and research are turned into 3D models and are optimized for production. During this stage, a lot of prototypes are made to see if everything works as well in reality as it does in theory. These prototypes are tested and changes to the 3D models are made to make sure the final result is perfect. We put extra time into the engineering stage, so we are sure the final product is fully optimized for production. This may cost more in the development stage, but saves time and costs in production, and makes our products the most reliable there are.
Magda Ant
Poland
Polish translation:(końcowy) etap konstrukcyjny
Explanation:
Taki termin funkcjonuje w biurach projektowych starej daty, w których oprócz projektantów są konstruktorzy, których zadaniem jest dopracowanie szczegółów maszyn i urządzeń wychodzących spod ołówka (lub obecnie myszki) projektantów.
Selected response from:

QiX
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2(końcowy) etap konstrukcyjny
QiX
3faza opracowania projektutadeusz50
1 -1ostateczny etap
geopiet


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
final phase
ostateczny etap


Explanation:
The final phase in the development of our products is the engineering phase - z kontekstu

------------

4. Ostateczny projekt

Etap ten jest przekształceniem koncepcji i prototypu w ostateczną formę nowego wyrobu.
Wprowadza się tutaj wszystkie zmiany ustalone w poprzednich etapach.
Opracowuje się dokumentację techniczną i opisuje procedury wytwarzania.

agh.sum.prv.pl/wyklad1.doc

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-10 01:38:03 GMT)
--------------------------------------------------

PROJEKT INŻYNIERSKI

Etap obejmuje: projekty szczegółowe konstrukcyjny i technologiczny, projekty oprzyrządowania - http://www.iwp.com.pl/abc_wzornictwa

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 291

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Moim zdaniem chodzi tu głównie właśnie o słowo "engineering" - opuszczenie go w tłumaczeniu jest nieuzasadnione (na końcu pierwszego zdania jest samo "engineering phase" i bez tłumaczenia słowa "engineering" zdanie nie będzie mieć sensu).
5 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
(końcowy) etap konstrukcyjny


Explanation:
Taki termin funkcjonuje w biurach projektowych starej daty, w których oprócz projektantów są konstruktorzy, których zadaniem jest dopracowanie szczegółów maszyn i urządzeń wychodzących spod ołówka (lub obecnie myszki) projektantów.

QiX
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danuta WU
1 day2 hrs
  -> Dziękuję.

agree  Dimitar Dimitrov: Najbliżej. I nawiasy raczej niepotrzebne.
13 days

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
faza opracowania projektu


Explanation:
proponuję

tadeusz50
PRO pts in category: 75