KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

"round robin study"

Polish translation: analiza metodą okrężną


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:"round robin study"
Polish translation:analiza metodą okrężną
Entered by: Danuta WU

09:20 Nov 20, 2013
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / w opisie metody badania
English term or phrase: "round robin study"
The degrees of freedom associated with the reproducibility estimate from this round robin study are 28.
big_fish
analiza metodą okrężną
Explanation:
moja propozycja w oparciu o "round robin technique" - metoda okrężna
Selected response from:

Danuta WU
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3analiza metodą okrężną
Danuta WU
3badanie cykliczne
Jerzy Matwiejczuk


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
\"round robin study\"
analiza metodą okrężną


Explanation:
moja propozycja w oparciu o "round robin technique" - metoda okrężna

Danuta WU
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGeorge BuLah: może to zabrzmi jak akademicka uwaga, ale takie porównania międzylaboratoryjne nazywa się najczęściej - "badaniami okrężnymi", bo nie chodzi raczej o metodę okrężną (RR technique); w każdym razie - perfekcyjny kierunek!
13 mins
  -> Dzieki za cenna uwagę!

agree  Serenadele: Danusia, brawo!
22 mins

agree  Frank MacroJanus: Tak, analiza okrężna.
9 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
badanie cykliczne


Explanation:
"Round robin" to znany w informatyce algorytm cyklicznego szeregowania zadań (algorytm karuzelowy), realizowany przez przydział czasu procesora po kolei każdemu z zadań - i tak w kółko.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 297