KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

kiss cut

Polish translation: cięcie stykowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:kiss cut
Polish translation:cięcie stykowe
Entered by: Szymon Cegielka

18:50 Aug 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: kiss cut
kiss cut to size
podpis pod wzorcem naklejek z oznaczeniami funkcji urządzenia...
Szymon Cegielka
niżej
Explanation:
propozycja, ale to istnieje. Przypadkowo wiem.

cięcie stykowe

i mam nawet reference

miejsca pracy - prąd cięcia 35A w 35 % cyklu pracy - możliwość prowadzenia palnika
po ciętym materiale (cięcie stykowe) - maksymalnie grubości cięcia ...
www.teks.com.pl/us5.php

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-08-01 19:17:30 GMT)
--------------------------------------------------

wyciąć cięciem stykowym zgodnie z rozmiarem
proponuję

Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5obci±ć do wymiaru
Dominiczak
4niżej
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niżej


Explanation:
propozycja, ale to istnieje. Przypadkowo wiem.

cięcie stykowe

i mam nawet reference

miejsca pracy - prąd cięcia 35A w 35 % cyklu pracy - możliwość prowadzenia palnika
po ciętym materiale (cięcie stykowe) - maksymalnie grubości cięcia ...
www.teks.com.pl/us5.php

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-08-01 19:17:30 GMT)
--------------------------------------------------

wyciąć cięciem stykowym zgodnie z rozmiarem
proponuję



bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 368
Grading comment
dzięki

1 day19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
obci±ć do wymiaru


Explanation:
"kiss cut" oznacza odciecie np. tasmy bezbarwnej z rolki (www.viperlair.com/reviews/case_cool/ coolermaster/misc/cmbezel1.shtml). Tutaj t± nalepkę poprostu trzeba obci±ć do odpowiedniego wymiaru.

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish