KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

(an) insertable

Polish translation: filtr wkladany w instalacje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(an) insertable (filter)
Polish translation:filtr wkladany w instalacje
Entered by: tabor

20:18 Oct 29, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: (an) insertable
materiały informacyjne na temat filtrów w wkładem filtruj±cym (ang. cartridge filter)

'(...) Applications:
The XXX range is available (...) as >an insertable
tabor
Poland
filtr wkladany w instalacje
Explanation:
cartridge filter to typ filtra z wkladem filtrujacym
worek filtracyjny jest elementem filtra workowego - bag filter
roznice miedzy tymi typami filtrow sa opisane tu:
http://www.lenntech.com/cartridgefilter-bagfilter.htm
wklad filtra to insert
cartridge jako wklad spotyka sie w opisach domowych filtrow wodnych.

bardzo ciekaw jestem, co jest dalej: cartridges protrude into ... .'

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 33 mins (2005-10-30 08:51:46 GMT)
--------------------------------------------------

Tak wiec widac, ze w tym wypadku cartridge jest wkladem filtrujacym; jest ich caly zestaw, ktory pelni role filtra. Amerykanie zwa to 'dust collector'. Instalowany jest w instalacji - w zbiorniku, obudowie klienta - stad insertable.
Selected response from:

mrall
Poland
Grading comment
dziękuję mrall
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2filtr wkladany w instalacje
mrall
3wymienny worek filtracyjny
Witold Wiechowski


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wymienny worek filtracyjny


Explanation:
wybrałem link dotyczący "insertable jet pulse filter".
W filtrze jest kilka wkładów (cartridge), do których przymocowany jest rząd wymienialnych worków filtrujących.


    Reference: http://tinyurl.com/c37z9
Witold Wiechowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 69

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
filtr wkladany w instalacje


Explanation:
cartridge filter to typ filtra z wkladem filtrujacym
worek filtracyjny jest elementem filtra workowego - bag filter
roznice miedzy tymi typami filtrow sa opisane tu:
http://www.lenntech.com/cartridgefilter-bagfilter.htm
wklad filtra to insert
cartridge jako wklad spotyka sie w opisach domowych filtrow wodnych.

bardzo ciekaw jestem, co jest dalej: cartridges protrude into ... .'

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 33 mins (2005-10-30 08:51:46 GMT)
--------------------------------------------------

Tak wiec widac, ze w tym wypadku cartridge jest wkladem filtrujacym; jest ich caly zestaw, ktory pelni role filtra. Amerykanie zwa to 'dust collector'. Instalowany jest w instalacji - w zbiorniku, obudowie klienta - stad insertable.

mrall
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37
Grading comment
dziękuję mrall

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: tudziez wpychany - sposob ten wskazuje, ze wklad ma sztywna obudowe
1 hr
  -> kartridzowa budowa wkladu, to sztywna budowa; worek wymaga stelaza

agree  Witold Wiechowski
6 hrs