KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

plasma cutting guided torches

Polish translation: palniki plazmowe na kółkach


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plasma-cutting guided torches
Polish translation:palniki plazmowe na kółkach
Entered by: Polangmar

12:37 Nov 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: plasma cutting guided torches
Weld joint preparation may be performed by machining, grinding or by flame or plasma cutting guided torches
LukaszPL
Poland
palniki plazmowe na kółkach
Explanation:
"New" Plasma Cutting Guide is a handy addition to your plasma cutting machine. Standard model PG-601 will assist you in cutting holes from 5/8" to 36" in diameter. You can use your guide for straight and irregular cuts by using the wheels provided with your cutting guide.
http://tinyurl.com/5dfqjt

Palnik Czterodyszowy na Kółkach
Palnik na kółkach z dyfuzorami Ø 50 mm.
http://www.radar.pl/Lutownice/Palnik-Czterodyszowy-na-Kolkac...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-11-16 17:36:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/6xltb8
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1palniki plazmowe na kółkachPolangmar
4palniki plazmowe sterowane/napędzane/kierowane suportem
Marian Krzymiński
2palniki plazmowe z prowadnicami
Wojciech Sztukowski


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
palniki plazmowe na kółkach


Explanation:
"New" Plasma Cutting Guide is a handy addition to your plasma cutting machine. Standard model PG-601 will assist you in cutting holes from 5/8" to 36" in diameter. You can use your guide for straight and irregular cuts by using the wheels provided with your cutting guide.
http://tinyurl.com/5dfqjt

Palnik Czterodyszowy na Kółkach
Palnik na kółkach z dyfuzorami Ø 50 mm.
http://www.radar.pl/Lutownice/Palnik-Czterodyszowy-na-Kolkac...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-11-16 17:36:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/6xltb8

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 565
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Sztukowski: OK - to też może być "plasma cutting guided torches" - Nadal myślę, że prościej byłoby zapytać Klienta, o którą z rzeczy wymienionych odpowiedziach na to pytanie chodzi...
16 hrs
  -> Hm, "Wychodzi na to, że lepszym pomysłem jest suport lub kółka" - a "agree" jest tylko pod suportem... Czy tu widać jakiś suport: http://je.pl/y123 ? || Dziękuję.:)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
palniki plazmowe sterowane/napędzane/kierowane suportem


Explanation:
Patrz link poniżej... suport służy jako zamocowanie oraz napęd palnika wzdłuż belki portalu, ten zaś porusza się po bieżniach wzdłuż stołu.


    Reference: http://www.airliquidewelding.pl/?strona=produkt&k=23&p=122
Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 284

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Skąd wiadomo, że to jest odpowiednik "plasma cutting guided torches"? || Suport to "carriage": http://je.pl/ml17 , http://je.pl/m3oe .
4 hrs

agree  Wojciech Sztukowski: Pracował Pan w Remontowej i wie Pan, co mówi - dlatego agree... (fajna firma poza tym)
10 hrs
  -> dzięki,;o)

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
palniki plazmowe z prowadnicami


Explanation:
Na to wygląda przynajmniej.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-11-17 10:30:45 GMT)
--------------------------------------------------

Wychodzi na to, że lepszym pomysłem jest suport lub kółka - suport na prowadnicach, ale tak jak nie mówimy "stoję na lakierze", tylko "stoję na podłodze", tak logiczniejszy od prowadnic jest właśnie suport jako rzecz większa.
No chyba że chodzi o te palniki z kółkami - myślę jednak, że Klienta można by poprosić o ujednoznacznienie.

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2008-11-17 10:52:04 GMT)
--------------------------------------------------

... albo uogólnić: palnik z elementami wspomagającymi prowadzenie na przykład.

Wojciech Sztukowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
3 hrs

disagree  Polangmar: Przydałoby się jakieś potwierdzenie - sorry, ale domysł to trochę za mało. Po dostarczeniu potwierdzenia jego prawidłowości zmienię na "agree"...:)
3 hrs