KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

cell

Polish translation: gniazdo produkcyjne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cell
Polish translation:gniazdo produkcyjne
Entered by: Marian Krzymiński

09:37 Feb 2, 2012
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: cell
W poniższym kontekście: "a fully automated cell for plug production, including a quality checking sequence for achieving zero-defect production, could also be seen."
Jest to bardzo krótki opis stanowiska targowego firmy produkującej wtryskarki, a w zasadzie jej produktów. Jednak powyższy produkt wzmieniany jest tylko raz w tym zdaniu.
maciaszko
gniazdo produkcyjne
Explanation:
Poprzez identyfikowanie podobnych cech produktów można łączyć zasoby do powstawania poszczególnych rodzin produktów w gniazda produkcyjne, które obejmują cały proces powstania produktu. Z linku poniżej
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gniazdo produkcyjne
Marian Krzymiński
2komora
Rafal Piotrowski


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
komora


Explanation:
almost a guess, though :-/

HTH,

Rafał

Rafal Piotrowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gniazdo produkcyjne


Explanation:
Poprzez identyfikowanie podobnych cech produktów można łączyć zasoby do powstawania poszczególnych rodzin produktów w gniazda produkcyjne, które obejmują cały proces powstania produktu. Z linku poniżej


    Reference: http://tinyurl.com/7pcjtoo
Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 284
Grading comment
dziękuję:)