KudoZ home » English to Polish » Engineering: Industrial

filament-winding technology

Polish translation: nawijarka (włókien na szpulę)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:filament-winding machine
Polish translation:nawijarka (włókien na szpulę)
Entered by: martyna-cz

09:51 Feb 3, 2012
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Maszyna służąca do nawijania włókien na szpulki
English term or phrase: filament-winding technology
Czy znacie jakąś bardziej profesjonalną nazwę maszyny do nawijania włókien na szpulki? W przedstawionej ofercie handlowej jej angielska nazwa brzmi "filament-winding machine" i pojawia się termin "filament- winding technology". Jest to maszyna używana w przemyśle, gdzie wykorzystywane są włókna epoksydowe.
Tylko tyle wiem.
martyna-cz
nawijarka (włókien na szpulę)
Explanation:
Propozycja.
Selected response from:

QiX
Grading comment
Bardzo dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3nawijarka włókien ciągłych
Marian Krzymiński
3nawijarka (włókien na szpulę)
QiX


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
filament-winding machine
nawijarka (włókien na szpulę)


Explanation:
Propozycja.


    Reference: http://goo.gl/paCIY
QiX
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Bardzo dziękuję :)

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nawijarka włókien ciągłych


Explanation:
Propozycja,... w odróżnieniu do nawijarki włókien odcinkowych

Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 284
Notes to answerer
Asker: Bardzo dziękuję za pomoc :)





Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Michal Glowacki, Crannmer, allp