KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

residual waste

Polish translation: odpady resztkowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:residual waste
Polish translation:odpady resztkowe
Entered by: MMcHugh

14:13 Feb 17, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
English term or phrase: residual waste
The appliance cannot be disposed of as residual waste. Valuable raw materials can be recovered from environmentally friendly disposal.
MMcHugh
odpady resztkowe
Explanation:
acc. to:
http://www.agr-polska.pl/r.html
odpady resztkowe; śmieci pozostałe = residual waste

Odpady resztkowe to wszystkie te odpady, które pozostają po segregacji odpadów. komunalnych. Są one wywożone na składowisko odpadów. Mogą być zbierane ...
bip.koscierzyna.gda.pl/i/import/pliki/file883.pdf

(d) Odpady resztkowe - pozostałości (balast) po odpadach z gospodarstw domowych (w tonach);. (e) Odpady wielkogabarytowe z gospodarstw domowych zbierane w ...
www.mos.gov.pl/odpady/raporty/monitoring.pdf

Tego typu odpady resztkowe z PCB winny zostać unieszkodliwione i ostatecznie wyeliminowane ze środowiska. Transformator z PCB wycofany z eksploatacji wymaga ...
www.pcb.pl/pcb_dfe.shtml
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6odpady resztkoweMarek Daroszewski (MrMarDar)
3smieciJolanta Tuzel
3odpad(y) komunalneorel


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odpad(y) komunalne


Explanation:
pochodz±ce z domów

orel

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
odpady resztkowe


Explanation:
acc. to:
http://www.agr-polska.pl/r.html
odpady resztkowe; śmieci pozostałe = residual waste

Odpady resztkowe to wszystkie te odpady, które pozostają po segregacji odpadów. komunalnych. Są one wywożone na składowisko odpadów. Mogą być zbierane ...
bip.koscierzyna.gda.pl/i/import/pliki/file883.pdf

(d) Odpady resztkowe - pozostałości (balast) po odpadach z gospodarstw domowych (w tonach);. (e) Odpady wielkogabarytowe z gospodarstw domowych zbierane w ...
www.mos.gov.pl/odpady/raporty/monitoring.pdf

Tego typu odpady resztkowe z PCB winny zostać unieszkodliwione i ostatecznie wyeliminowane ze środowiska. Transformator z PCB wycofany z eksploatacji wymaga ...
www.pcb.pl/pcb_dfe.shtml

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Wargan
2 mins
  -> dzięki

agree  bartek: wlasnie
2 mins
  -> dzięki

agree  Ewa Szymanowska
1 hr
  -> dzięki

agree  Olga Karp
2 hrs
  -> dzięki

agree  BTS COGITO
2 hrs
  -> dzięki

agree  leff
3 days11 hrs
  -> dzięki

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
smieci


Explanation:
to jest bardzo nienaukowe, wiem

Jolanta Tuzel
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish