KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

aerobic plant

Polish translation: oczyszczalnia ścieków metodą tlenową


19:51 Sep 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
English term or phrase: aerobic plant
aerobic plant should work ... (from when)
the text is about water waste treatment
Monika M
Poland
Polish translation:oczyszczalnia ścieków metodą tlenową
Explanation:
Albo po prostu oczysczalnia tlenowa.

HTH,
Piotr
Selected response from:

Piotr Rypalski
Poland
Grading comment
dziękuję bardzo! wybralam te odpowiedz bo jest bardziej ogolna, a mam malo kontekstu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2oczyszczalnia ścieków metodą tlenową
Piotr Rypalski
4instalacja (oczyszczania) z użyciem bakterii tlenowych
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
oczyszczalnia ścieków metodą tlenową


Explanation:
Albo po prostu oczysczalnia tlenowa.

HTH,
Piotr

Piotr Rypalski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję bardzo! wybralam te odpowiedz bo jest bardziej ogolna, a mam malo kontekstu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: o ile to chodzi o całą oczyszczalnię, bo kontekst skąpiutki
44 mins
  -> dziękuję

agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
12 hrs
  -> dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instalacja (oczyszczania) z użyciem bakterii tlenowych


Explanation:
"Aerobic" odnosi się do "aerobes" czyli "aerobic bacteria".
"Plant" to w tym przypadku tylko część (biologiczna) oczyszczalni, dlatego proponuję "instalacja".

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2008-09-06 22:45:04 GMT)
--------------------------------------------------

Albo "instalacja oczyszczania aerobowego"

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 69