KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

readily recycled material

Polish translation: łatwo poddający się recyklingowi


16:16 Feb 16, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
English term or phrase: readily recycled material
Ekologiczne zamówienia publiczne (dotyczy mebli).

(...) Packaging materials;
Packaging must consist of readily recycled material, and/or materials taken from renewable resources, or be a multi-use system.

Dużo w dokumencie zastanawiających fragmentów, kojarzących mi się z 'cut and paste', czasami chyba bez uwzględnienia zasady 'think before cutting & pasting'; nie jestem w tym przypadku pewien: czy 'readily recycled' coś znaczy, czy też nie.
tabor
Poland
Polish translation:łatwo poddający się recyklingowi
Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2009-02-16 16:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

readily sugeruje, że łatwo, więc "łatwy do recyklingu", poza tym pochodzący ze źródeł odnawialnych i wielokrotnego użytku. Raczej nie "pochodzący z recyklingu".
Selected response from:

Piotr Paryzek Ph.D.
Poland
Grading comment
dziękuję bardzo

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1materiał nadawajacy się na surowieć wtórny
Miriam300
4łatwo poddający się recyklingowi
Piotr Paryzek Ph.D.
4materiał łatwo nadający sie do recyklingu
Andrzej Lejman


Discussion entries: 4





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
materiał łatwo nadający sie do recyklingu


Explanation:
HTH

W zasadzie powinno być "recyclable".

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: dziękuję


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łatwo poddający się recyklingowi


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2009-02-16 16:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

readily sugeruje, że łatwo, więc "łatwy do recyklingu", poza tym pochodzący ze źródeł odnawialnych i wielokrotnego użytku. Raczej nie "pochodzący z recyklingu".

Piotr Paryzek Ph.D.
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziękuję bardzo

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
materiał nadawajacy się na surowieć wtórny


Explanation:
tu-materiał nadawajacy się na surowieć wtórny

--------------------------------------------------
Note added at 2 days6 hrs (2009-02-18 22:34:14 GMT)
--------------------------------------------------

Materiał NADAJĄCY się na surowiec wtórny

Miriam300
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: materiał stanowiący potencjalny surowiec wtórny
10 hrs
  -> dzieki

neutral  Joanna Wachowiak-Finlaison: NADAJĄCY, nie nadawający...
2 days3 hrs
  -> tak dzięki.

neutral  KrisK: materiał ławo przetwarzalny
5 days