KudoZ home » English to Polish » Environment & Ecology

water sewerage

Polish translation: inżynier sanitarny


16:44 May 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
English term or phrase: water sewerage
osoba na budowie pełniąca te funkcje
kterelak
Poland
Polish translation:inżynier sanitarny
Explanation:
albo inżynier projektant sieci wodociągowo-kanalizacyjnych.

Stosowny wydział na uczelniach technicznych to inżynieria sanitarna i tak nazywają się specjaliści w tej dziedzinie.

Jeśli ta osoba nie jest inżynierem, to może być technik sanitarny.

cytat:
..."Inżynier sanitarny z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania i kierowania budową i robotami budowlanymi.."

Magda
http://poland.net.pl/knd/index.php
http://www.bdi.com.pl/index.php?p_id=14&a_id=4

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 18:05:55 (GMT)
--------------------------------------------------

PS ta odpowiedź dotyczy oczywiście pytania o osobę, która zajmuje się wodociągami i kanalizacją na budowie, a nie pytania o \'water sewerage\', bo to ostatnie oznacza po prostu wodociągi i kanalizację. M.
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4inżynier sanitarny
Magda Dziadosz
4czy to rzeczywiscie chodzi o osobe
Teresa Goscinska
4specjalista odprowadzania ścieków
leff


Discussion entries: 2





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalista odprowadzania ścieków


Explanation:
myślę że inaczej się nie da

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Magda Dziadosz: a ja myślę, że się da :))
57 mins
  -> a to Twoje prawo tak myśleć :-)

neutral  pidzej: to sewage a gdzie woda?
3 hrs
  -> W ściekach. A gdzie 'sewage'? Bo w pytaniu jest 'sewerage'. A to nie do końca to samo :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
inżynier sanitarny


Explanation:
albo inżynier projektant sieci wodociągowo-kanalizacyjnych.

Stosowny wydział na uczelniach technicznych to inżynieria sanitarna i tak nazywają się specjaliści w tej dziedzinie.

Jeśli ta osoba nie jest inżynierem, to może być technik sanitarny.

cytat:
..."Inżynier sanitarny z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania i kierowania budową i robotami budowlanymi.."

Magda
http://poland.net.pl/knd/index.php
http://www.bdi.com.pl/index.php?p_id=14&a_id=4

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 18:05:55 (GMT)
--------------------------------------------------

PS ta odpowiedź dotyczy oczywiście pytania o osobę, która zajmuje się wodociągami i kanalizacją na budowie, a nie pytania o \'water sewerage\', bo to ostatnie oznacza po prostu wodociągi i kanalizację. M.

Magda Dziadosz
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: technik instalacji sanitarnych (znam, matura 1999), inżynier instalacji/urządzeń sanitarnych (gugiel, po kilkanaście); uniwersalnie byłoby SPECJALISTA ds... (http://www.kurierbrzeski.com.pl/kb300/praca.html)
1 hr
  -> :-)

agree  barwin
2 hrs

agree  hadraadae
15 hrs

agree  Jarosław Olszewski
8 days

2 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czy to rzeczywiscie chodzi o osobe


Explanation:
nie spotkalam sie z tym

Sewerage = US sewage czyli scieki

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish