KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

incomplete payment

Polish translation: zapłata częściowa


12:36 Jul 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: incomplete payment
handling of incomplete payments
maziak
Polish translation:zapłata częściowa
Explanation:
tak bym powiedział
Zapłata częściowa Po wprowadzeniu daty powstania obowiązku podatkowego i daty
zapłaty należy podać kwotę, jaką dysponujemy oraz całkowitą kwotę zobowiązania ...
firma.onet.pl/1072895,967,produkt.html

Kalkulator IP - odsetki podatkowe
2) kwota wpłaty nie wystarcza na pokrycie należności i odsetek (zapłata częściowa)
3) należność spłacana jest w ratach. W pierwszym przypadku naliczenie ...
www.podatki.pl/kalkulator/30/index01.htm

c) zaliczka a zapłata częściowa d) koszty podatkowe e) przyporządkowanie kosztów
do przychodów f) dochód podatkowy a zysk brutto g) wzorzec FIDIC ...
www.ekoinfo.pl/?view=szkolenia&id=277

zapłata częściowa, końcowa, na rzecz dalszego benefic-. jenta). •. Koszty innych
banków pokrywa - wybierz jedną z dostępnych opcji. ...
www.deutsche-bank-pbc.pl/pdf/przewodnik_teleserwis.pdf
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Wcze¶niej skłaniałam się ku niepełnej płatno¶ci, ale jednak takie ujęcie uważam za znacznie lepsze, ale Bartkowi też dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zapłata częściowaMarek Daroszewski (MrMarDar)
4niepelna platnosc
bartek


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niepelna platnosc


Explanation:
b

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zapłata częściowa


Explanation:
tak bym powiedział
Zapłata częściowa Po wprowadzeniu daty powstania obowiązku podatkowego i daty
zapłaty należy podać kwotę, jaką dysponujemy oraz całkowitą kwotę zobowiązania ...
firma.onet.pl/1072895,967,produkt.html

Kalkulator IP - odsetki podatkowe
2) kwota wpłaty nie wystarcza na pokrycie należności i odsetek (zapłata częściowa)
3) należność spłacana jest w ratach. W pierwszym przypadku naliczenie ...
www.podatki.pl/kalkulator/30/index01.htm

c) zaliczka a zapłata częściowa d) koszty podatkowe e) przyporządkowanie kosztów
do przychodów f) dochód podatkowy a zysk brutto g) wzorzec FIDIC ...
www.ekoinfo.pl/?view=szkolenia&id=277

zapłata częściowa, końcowa, na rzecz dalszego benefic-. jenta). •. Koszty innych
banków pokrywa - wybierz jedną z dostępnych opcji. ...
www.deutsche-bank-pbc.pl/pdf/przewodnik_teleserwis.pdf

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 403
Grading comment
Wcze¶niej skłaniałam się ku niepełnej płatno¶ci, ale jednak takie ujęcie uważam za znacznie lepsze, ale Bartkowi też dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
48 mins
  -> dzięki