deliver investments for the proceeds of sale of investments

Polish translation: zapewniać inwestycje w celu "uplynnienia" wplywow z nich

English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: deliver investments for the proceeds of sale of investments
No, co? tak jest napisane :(
Their obligation to deliver investments to you for the proceeds of sale of investments shall be conditional... .
cquest
Polish translation:zapewniać inwestycje w celu "uplynnienia" wplywow z nich
Explanation:
proceed sale = transakcja, w ktorej srodki uzyskane ze spzredazy papierow wartosciowych sa natychmiast reinwestowane w zakup innych papierow....

tym tropem
Selected response from:

bartek
Grading comment
Jakoś bardziej w tę stronę.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zapewniać inwestycje w celu "uplynnienia" wplywow z nich
bartek
4realizacja inwestycji ze środków pochodzących ze sprzedaży inwestycji
Adam Lankamer


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
realizacja inwestycji ze środków pochodzących ze sprzedaży inwestycji


Explanation:
bez kontekstu ciężko stwierdzić, czy 'inwestycje' na początku zdania to 'inwestycje' z końca zdania ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapewniać inwestycje w celu "uplynnienia" wplywow z nich


Explanation:
proceed sale = transakcja, w ktorej srodki uzyskane ze spzredazy papierow wartosciowych sa natychmiast reinwestowane w zakup innych papierow....

tym tropem

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1347
Grading comment
Jakoś bardziej w tę stronę.