KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

commutation grant

Polish translation: grant na redukcje zadluzenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:commutation grant
Polish translation:grant na redukcje zadluzenia
Entered by: Marek Nied�wiecki

17:00 Dec 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: commutation grant
dotacja ... ?
Marek Nied�wiecki
grant na redukcje zadluzenia
Explanation:
zapewne samo wyrazenie mozna przetlumaczyc jeszcze inaczej, ale wydaje mi sie, ze o to chodzi
przydaloby sie wiecej kontekstu

UK 1992
1.10.92
Selected response from:

GingerR
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1dodatek za dojazdyrobwoj
3grant na redukcje zadluzenia
GingerR
3dotacja z tytuůu dopůat wůadz lokalnych do przejazdów lokalnych (do miejsc pracy)
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dodatek za dojazdy


Explanation:
Bez kontekstu trudno zgadnąć. W USA takie tłumaczenie może ujść.

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barbaraM: Bez kontekstu trudno sie domyslec ale prawdopodobnie to nie ma nic wspolnego z komunikacja. Commutation = zamiana, jak np kary smierci na dozywocie.
6 hrs

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dotacja z tytuůu dopůat wůadz lokalnych do przejazdów lokalnych (do miejsc pracy)


Explanation:
The most significant
of these related. to a Ł2.9 million commutation grant adjustment ...
www.audit-commission.gov.uk/ aal/data/CotswoldDistrictCouncil2003AAL.pdf
===============
1.10.92, Ł5bn commutation grant by central government to local government.
Used to repay Local government borrowing from central government. ...
www.bankofengland.co.uk/ statistics/abstract/sectiond.doc

ostroýnie, ale tak wynika z linków...



Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 235

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grant na redukcje zadluzenia


Explanation:
zapewne samo wyrazenie mozna przetlumaczyc jeszcze inaczej, ale wydaje mi sie, ze o to chodzi
przydaloby sie wiecej kontekstu

UK 1992
1.10.92

GingerR
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 61