KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

due in arrears

Polish translation: Odsetki s± płatne z dołu w terminie zapadalno¶ci / wymagalno¶ci.


08:35 Feb 16, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Finance (general) / credit facility agreement
English term or phrase: due in arrears
Bardzo proszę o pomoc w przetłumaczeniu zdania: INTEREST PAYMENTS ARE DUE IN ARREARS AT THE MATURITY DATE.
Szymon Wcisło
Poland
Polish translation:Odsetki s± płatne z dołu w terminie zapadalno¶ci / wymagalno¶ci.
Explanation:
MSZ
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Odsetki s± płatne z dołu w terminie zapadalno¶ci / wymagalno¶ci.
Andrzej Lejman
4 +1płatne z dołu
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
płatne z dołu


Explanation:
czyli odsetki płaci się przy spłacie kredytu

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3826

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magczer
4 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Odsetki s± płatne z dołu w terminie zapadalno¶ci / wymagalno¶ci.


Explanation:
MSZ

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 414
Grading comment
Bardzo dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
3 mins

agree  bartek
1 hr

agree  Roman Kozierkiewicz
1 hr