KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

vendor disbursement account

Polish translation: konto wyplat dla dostawcow


11:36 Jan 4, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: vendor disbursement account
as a type of account
konto należności dla dostawców? or sth better?
maitland
Polish translation:konto wyplat dla dostawcow
Explanation:
Konto kosztow dostaw - ?

Nie wyglada to na proste ksiegowanie naleznosci ze wzgledu na obecnosc slowa disbursement, ktore moze np. oznaczac platnosci dla dostawcow dokonywane w imieniu klienta (a wiec nastepnie od niego odzyskiwane jako koszty transakcji).

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Tkank you again
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4konto wyplat sprzedawcyJoanna Szulc
4konto wyplat sprzedawcyJoanna Szulc
4Konto wlasciciela dla dostawcow
Teresa Goscinska
4konto wyplat dla dostawcowJacek Krankowski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konto wyplat dla dostawcow


Explanation:
Konto kosztow dostaw - ?

Nie wyglada to na proste ksiegowanie naleznosci ze wzgledu na obecnosc slowa disbursement, ktore moze np. oznaczac platnosci dla dostawcow dokonywane w imieniu klienta (a wiec nastepnie od niego odzyskiwane jako koszty transakcji).

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 18
Grading comment
Tkank you again

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Konto wlasciciela dla dostawcow


Explanation:
Vendor znaczy wlasciciel domu,ziemi itp

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 10

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konto wyplat sprzedawcy


Explanation:
vendor - sprzedawca np.
disbursement-wyplat

See what fits. gl.

Joanna Szulc
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 2

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konto wyplat sprzedawcy


Explanation:
vendor - sprzedawca np.
disbursement-wyplat

See what fits. gl.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-05 02:32:20 (GMT)
--------------------------------------------------

dostawca-supplier it can\'t be konto wpylat dostawcy.

Joanna Szulc
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 2