KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

check stock

Polish translation: blankiety czeków (czekowe) / zapas czeków


11:46 Jan 4, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: check stock
maybe "czeki" will do?
Do you maintain blank or preprinted check stock?
maitland
Polish translation:blankiety czeków (czekowe) / zapas czeków
Explanation:
Bank Zachodni WBK SA
... wydawania i obsługi czeków. § 1 1. Blankiety czeków Posiadacz może otrzymać
na podstawie pisemnego wniosku. 2. Zamówione blankiety czekowe mogą zostać ...
www.bzwbk.pl/u235/navi/191417
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thank you
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tak moze byc czek
Teresa Goscinska
4 +1blankiety czeków (czekowe) / zapas czekówJacek Krankowski
4 +1zapas czeków
leff


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zapas czeków


Explanation:
OR
zapas blankietów czeków

stock = store or supply

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Kuklinski
4902 days

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
blankiety czeków (czekowe) / zapas czeków


Explanation:
Bank Zachodni WBK SA
... wydawania i obsługi czeków. § 1 1. Blankiety czeków Posiadacz może otrzymać
na podstawie pisemnego wniosku. 2. Zamówione blankiety czekowe mogą zostać ...
www.bzwbk.pl/u235/navi/191417

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 18
Grading comment
Thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski
35 mins

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tak moze byc czek


Explanation:
Posiadacz konta pienieznego w banku otrzymuje co jakis czas ksiazeczki czekowe, ktore uzywa w zaleznosci od potrzeby

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 10