KudoZ home » English to Polish » Finance (general)

USD Swap Rate- based Fixed Rate Amendments

Polish translation: zmiany stałej stopy (oprocentowania) w oparciu o kurs dolarowej transakcji swapowej


15:22 Sep 1, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: USD Swap Rate- based Fixed Rate Amendments
z pisma o pożyczkach konsorcjalnych
Kasiunia
Polish translation:zmiany stałej stopy (oprocentowania) w oparciu o kurs dolarowej transakcji swapowej
Explanation:
imho
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Serdecznie dziękuję!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zmiany stałej stopy (oprocentowania) w oparciu o kurs dolarowej transakcji swapowej
Adam Lankamer
3kurs transakcji swapowej denominowany w dolach USA oparty na zmianach kursu stałegoRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 2





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
usd swap rate- based fixed rate amendments
kurs transakcji swapowej denominowany w dolach USA oparty na zmianach kursu stałego


Explanation:
Brak szerszego kontekstu - to jest jedna z propozycji

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2626

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
usd swap rate- based fixed rate amendments
zmiany stałej stopy (oprocentowania) w oparciu o kurs dolarowej transakcji swapowej


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3826
Grading comment
Serdecznie dziękuję!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: Przyznaję, że ta wersja lepiej oddaje sedno rzeczy
14 mins